måndag 29 september 2008

Hobbyhelg

Att gå på loppis är verkligen en hobby jag har. Faktiskt får jag ofta med mig mannen också och tillsammans tar vi bil eller cykel ut för att fynda. I helgen har vi fyndat igen och här ser ni vad jag kom hem med.10 meter tapet och en tavla.
Gräddkanna och ett gammalt hålslag som jag tycker är så söt.
Kungen och Silvia fick givetvis också följa med till vårt flotta hem. Tavlan passar utmärkt på toaletten där sådana här tavlor passar bra tycker jag. Ser ni så vacker Silvia är på just denna bild? Ja, det är roligare att gå på toa nu tycker jag.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger ellinor sa...

Mycket fina fynd hönni! Blir grymt sugen på att nöda hos er :)!!

29 september 2008 kl. 18:00  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida