söndag 7 juni 2009

Examen

Jag vaknade igår av att D sjöng "...ha den äran idag på examensfestdan...", jag tänkte; pjuh, tur att det är två hela dagar tills jag börjar jobba. Men, nu sitter jag här kvällen före första arbetsdagen och undrar vart tre läsår tagit vägen.
Helgen har varit fantastisk, jag är överväldigad och överröst av blommor, kort och presenter. Tack alla som på något sätt uppmärksammat min examen!
Nu ska jag snart gå och lägga mig, toktrött som jag är, så jag inte snurrar till det alldeles i morgon på avd 8.

Etiketter:

1 kommentarer:

Anonymous Carro sa...

Grattis till Examen Lisa! En person som du kan inte bli annat än en fantastiskt bra sjuksköterska! Kramar Carro

7 juni 2009 kl. 23:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida